Ben jij al bekend met de voordelen van een telefoonservice uitbesteden? Het uitbesteden van je telefoonservice gaat via een professionele telefoniste. Je brieft deze in over hoe jouw producten en diensten precies werken en hoe je wilt dat klanten te woorden worden gestaan. Ben je zelf druk bezig, maar wil je klanten wel de aandacht geven die ze verdienen? Dan is je telefoonservice uitbesteden aan een ervaren partij absoluut de moeite waard. Of je nu een formele of informele toon najaagt, het kan allebei. Geniet van de voordelen van een eigen telefoniste plus vast support-team. Klanten merken niet dat je een externe partij hebt ingeschakeld en zijn bovenal zeer tevreden met de uitstekende service die hen geboden wordt.
Wat houdt telefoonservice uitbesteden precies in?
Kies voor telefoonservice uitbesteden voor een ervaren partij als Allroundsupport.nl en krijg een overzicht van al je inkomende gesprekken. Van de telefoniste ontvang je na ieder gesprek per e-mail of SMS een bericht. Je hebt de keuze om direct terug te bellen zodra je beschikbaar bent, of nog even te wachten. Via de telefoniste kun je ook een terugbelverzoek doen. De telefoniste plaatst aantekeningen van de inkomende gesprekken en afspraken op het dashboard. Dit biedt jou een overzichtelijke manier om al je klantcontacten in de gaten te houden.
Hoe zit het met de kosten?
Het uitbesteden aan een telefoonservice hoeft helemaal niet duur te zijn. Je betaalt immers alleen voor de telefoontjes die worden gemaakt en uitbesteed. Zo hou je het eenvoudig zo goedkoop als je zelf wilt: jij bepaalt wat je uitbesteedt en wat niet. Je kiest simpelweg voor een maandpakket dat naadloos bij jouw budget aansluit. Er is ook een pakket voor starters. Wist je dat een abonnement bij de externe telefoonservice veel goedkoper is dan het zelf in dienst nemen van een telefoniste? Bovendien heb je het voordeel dat contracten dagelijks opzegbaar zijn. Je kunt makkelijk schakelen: opschalen of juist naar beneden bij schalen. Jij houdt de regie over je telefonie en blijft ook als je geniet van je rust optimaal bereikbaar.
Een tevreden klant op één
Je telefoonservice uitbesteden is relatief goedkoop, maar brengt wel grote voordelen met zich mee. De vakkundige externe telefoniste zorgt ervoor dat de klanttevredenheid flink toeneemt. Klanten zullen nooit meer voor een dichte deur komen te staan. Wist je dat het zelfs mogelijk is je telefoontjes in het weekend en de avonden te laten beantwoorden? Zo kun jij klokslag 17.00 uur genieten van je rust en behoud je focus voor het maken van nieuwe plannen. Snel een telefoniste nodig? Bij bovenstaande specialist staan ze in één dag voor je klaar.